Tømming dødsbo

Tømming dødsbo | Vi tømmer, rydder og rengjør dødsbo. Bistand ved salg og kjøp under avvikling.

Tømming dødsbo Oslo

Totalflytting Oslo AS består av erfarne og profesjonelle flyttekarer. Vi utfører flyttetjenester for private og bedrifter.

Rydde dødsbo

Vi rydder og pakker ned alt av inventar, møbler og løsøre som skal til gjenvinning.

Bortkjøring av dødsbo

Vi kjører bort eiendeler til lagring eller til miljøstasjon etter avtale.

Rengjøring av dødsbo

Etter at boligen er ryddet og tømt foretar vi en grundig vask og rengjøring.

Avvikling av dødsbo

Totalflytting Oslo AS har lang erfaring med rydding, tømming og avvikling av dødsbo. Sammen med kunde foretar vi en helt uforpliktende befaring der vi går gjennom hvilket behov kunde har. I de fleste tilfeller tilbyr vi også en fastpris for hele jobben.

Kunder som velger Totalflytting Oslo AS til tømming av dødsdbo gjør det fordi vi både er konkurransedyktige og kan løse flere praktiske oppgaver forbundet med avvikling av dødsbo. Alt fra sortering, pakking, rydding, bortkjøring og rengjøring av dødsbo. Totalflytting Oslo AS er et flyttebyrå med medarbeidere som er erfarne, effektive og profesjonelle.

Vi er opptatt av og legger stor vekt på å levere høy kvalitet, effektivitet og et profesjonelt møte med våre kunder når vi involveres i flytteprosessen. Solid erfaring og ansatte som legger  stolthet til arbeidet de utfører, noe som gjenspeiler seg i sluttproduktet vårt.

Vi har et ønske og en visjon om fornøyde kunder og kvalitetsarbeid – og vi mener disse to henger meget tett sammen.

Tømming dødsbo

Pris liste og tilbud

Fyll ut skjema for et helt uforpliktende tilbud på flyttetjenester. I Oslo og Akershus utfører vi flyttehjelp til timepris. Befaring utføres hovedsakelig for bedrifter eller til privatkunder der det er en større jobb som inkluderer nedpakking og flytting.

Spørsmål og svar flyttetjenester

Hvor lang tid tar det å flytte

Å estimere tid på en flytting er veldig vanskelig da ingen flytting er lik en annen. Kundene gjør også et ulikt forarbeid når det gjelder demontering, pakking og organisering. Faktorene som f.eks volum, trappenivå, parkeringsmuligheter m.m. er avgjørende for tidsbruken.

Hva koster det å flytte

Våre flyttetjenester utføres med timesatser avhengig av hvilken hjelp du trenger. Timepriser:

2 mann med flyttebil på 20m3 fra kr. 1300,-
3 mann med flyttebil på 20m3 fra kr. 1600,-

Merk at våre tjenester har en minstesats på 3 timer.

Timesatser gjelder for normalt flyttegods. Inneholder flyttelasset spesialgods som piano, safer o.l. må dette informeres om på forhånd da det innebærer egne priser.

Tiden på et oppdrag regnes fra flyttebilen reiser ut og til den er tilbake med mindre annet er avtalt. Dette gjelder for kunder i Oslo og Asker/Bærum/Skedsmo. For andre steder gjelder egne priser.

Kan jeg flytte i helgen

Vi hjelper deg gjerne med flytting på ettermiddag, kveld eller i helger.

Må jeg forberede noe selv

Har du bestilt kun flytting og transport må alt av innbo og løsøre være demontert (der det er nødvendig), pakket ned og emballert forsvarlig. Ønsker du at vi skal pakke ned, hjelpe deg med demontering og evt. montering o.l. må du opplyse om dette i din bestilling.

Kan dere kjøre ting til gjenvinning

I forbindelse med flytting til nytt bosted ønsker man ofte å kvitte seg med gamle møbler eller ting som en ikke lenger har bruk for. Vi hjelper deg med bortkjøring av avfall, møbler og skrot til godkjent miljøstasjon.

I tillegg til timeprisen kommer det også miljøavgift på kr. 4,- pr.kg. For farlig avfall og maling gjelder egne priser.

Kan dere ta med flytteesker

Ønsker dere hjelp til å pakke ned hele eller deler av innboet kan vi tilby dere dette. Vi vil da også ta med nødvendig flyttemateriell etter deres behov. Priser for flyttemateriell:

Flytteesker kr. 35,-
Pakkepapir kr. 210,-

Vi selger også møbelbeskyttere (sofa- og madrasstrekk), tallerkeninndeler og garderobe esker.

Hvordan skal jeg betale

Ved privatflytting skal alle oppdrag gjøres opp etter at jobben er ferdig. Du kan betale med bankoverføring og Vipps. Totalflytting Oslo AS sender ingen faktura til privatpersoner med mindre det på forhånd er foretatt en kredittsjekk gjennom vår kredittpartner.

Ved bedriftflytting eller der arbeidsgiver dekker flyttekostnader sender vi faktura med 14 dagers betalingsfrist eller etter avtale.

Ved NAV-garanti må garantien fra din saksbehandler foreligge hos oss før oppdraget kan starte. Alle offentlige institusjoner har 30 dagers betalingsfrist.

Trenger jeg en forsikring

Våre flyttebiler har gods- og ansvarsforsikring. Grunnet lovverket rundt flyttetjenester kan ikke vi som flyttebyrå tegne forsikring for kundens innbo. Vi anbefaler derfor å tegne en flytteforsikring eller undersøke med innboforsikringen hva denne dekker under flytting.

Kunden har et særskilt ansvar å tegne eget flyttegods.

Tips til flytting
  1. Begynn planlegging tidlig. En flytting tar gjerne lenger tid enn det du hadde planlagt.
  2. Husk å sende flyttemelding innen 8 dager etter at du har flyttet. Dette kan du gjøre her.
  3. Adresseendring kan gjøres gratis på Posten sine nettsider.
  4. Meld fra til bank, forsikringsselskap, bredbåndsleverandør, avis, telefon samt andre abonnementstjenester.
  5. Flytter du langt eller utenfor kommunen må du vurdere om du skal bytte fastlege.
  6. Leier du bolig bør du sjekke leiekontrakten og vilkårene for tilbakelevering av boligen.

Totalflytting Oslo AS samarbeider også med andre flyttebyrå Oslo.

Flyttebyrå Oslo