Flyttevask Romerike
Flyttevask Romerike⏐ Rengjøring og nedvask etter utflytting. Vi har fornøydgaranti på flyttevask.
Uforpliktende tilbud
Hva koster flyttevask
Priser på flyttevask bestemmes hovedsakelig av størrelsen på boligen (antall kvadratmeter) og hvordan den er generelt vedlikeholdt. Det forutsetter at boligen er i normal stand, tom og fraflyttet når det skal utføres flyttevask. Er det behov for ekstraordinære oppgaver som ikke inngår i en flyttevask kan vi også være behjelpelig med dette og pris avtales på forhånd.
Har dere fornøydgaranti
Ja, vår flyttevask har en fornøydgaranti i opp til 48 timer etter at vi har vasket. Blir ikke vasken godkjent av ny eier skal det skriftlig meldes til oss innen garantiens utløp og med informasjon til ny eier slik at vi kan avtale utbedringer.
Må jeg sette igjen vaskeutstyr
Nei, vårt renholdpersonell har med seg nødvendig vaskeutstyr. Er det spesielle behov, som til eksempel at det er høyt under taket, må det meldes i fra til oss så vi kan ta med nødvendig utstyr for dette.
Trenger jeg å være til stede
Nei, du trenger ikke å være til stede under flyttevasken. Det er fint om man er til stede når rengjøringspersonalet kommer slik at man kan gå gjennom boligen og avtale spesielle behov. Er det ønskelig kan vi også avtale nøkkelhenting og levering etter at vi er ferdig.
Hvor tilbyr dere flyttevask
Vårt arbeidsområde er Oslo og Akershus og vi tilbyr flyttevask i Oslo, Asker og Bærum og Skedsmo/Lillestrøm.
Hvordan betaler jeg
Du betaler for flyttevask når jobben er ferdig, med bankkort. Faktura sendes ikke privatpersoner. Ved kontorvask kan vi sende faktura til bedriften etter at vi har gjort en kredittsjekk.
Flyttevask Romerike
Totalflytting Oslo AS kan tilby en grundig flyttevask av boligen deres etter utflytting. Vi utfører renhold i forbindelse med flytting av bolig, leiligheter, kontorlokaler, butikker og annen næring. Flyttevask med fornøydgaranti og konkurransedyktig pris i hele Romerike distriktet, Lillestrøm og Lørenskog.
Flyttevask Viken
Å påta seg en flyttevask er ofte både stressende og svært tidskrevende. I en hektisk hverdag er det lett å nedprioritere planleggingen av nedvasken, og dette man være problematisk når flyttedagen nærmer seg. Det kan være veldig behagelig å ansette et vaskefirma til å ta denne oppgaven slik at man kan ta seg tid til de tingene man må rekke, og sørge for å unngå problematikken med å måtte vaske på nytt siden første vasken ikke var godkjent, og man slipper å bruke unødvendig mye tid på vaskingen fordi man ikke har riktig utstyr til å gjennomføre det på en akseptabel tid.
Totalflytting Oslo AS har et ønske og en visjon om fornøyde kunder og kvalitetsarbeid – og vi mener disse to henger meget tett sammen.
Hva koster flyttevask
Pris på en flyttevask er avhengig av arealet som skal rengjøres (antall kvadratmeter), om boligen er godt vedlikeholdt og hvilke tilleggstjenester man ønsker. For å få en ca. pris på flyttevask kan du sende oss en henvendelse med informasjon om:
1. Kvadratmeter på boligen/leiligheten eller lokalene
2. Dersom hvitevarer skal rengjøres trenger vi antall hvitevarer
3. Informer om takhøyde hvis det er over 2,5 meter
4. Har det vært røyket i boligen eller holdt husdyr
5. Eventuelt andre ting som er aktuelt og spesielt oppdraget
Ved en flyttevask skal boligen være tømt for møbler og personlige gjenstander.
Vi sender deg et pristilbud basert på denne infoen og tilbudet er både gratis og helt uforpliktende.
Vi utfører flyttevask i Oslo og Akershus. Det kan være lurt å sjekke at bedriften du bruker er godkjent i Renholdsregisteret som ligger offentlig på Arbeidstilsynet’s nettsider her.
TOTALFLYTTING OSLO AS
Telefon: 988 54 790
Adresse: Dælengengata 40D, 0567 Oslo
Epost: post@totalflytting.no
Hva inngår i flyttevask
- Rengjøring av vegg og tak, tørrmopping og flekkfjerning der det er mulig
- Rengjøring av kjøkken, vi vasker også inni skap
- Rengjøring av toalett og bad, rengjøring av alle fliser, wc, dusj/badekar, servant og skap
- Rengjøring av gulv, alle flater vaskes. Tepper og lignende støvsuges. Tepperens inngår ikke
- Rengjøring av vinduer, Vi vasker vinduer både inn- og utvendig der det er mulig å komme til fra innsiden. Ved doble vinduer må dette informeres om på forhånd
- Som kunde kan du forvente deg profesjonelle og erfarne medarbeidere som har kunden og deres oppdrag i fokus. Vi ønsker å være fleksible når det kommer til arbeidsområder, arbeidstid og gode løsninger for en effektiv og trygg flyttevask.
Slik forbereder du til flyttevask
- Boligen skal være tømt for møbler før renholdspersonalet kommer. Er boligen noe møbler må det informeres om på forhånd
- Hvitevarer eller ting som det skal rengjøres under eller bak må dras frem slik at man kommer til. Vårt personale kan ikke flytte på dette med mindre det er avtalt
- Kjøleskap og fryser skal være tømt og avtinet
- Tak og vegger vaskes ikke da det kan forekomme skjolder. Vi mopper dette med en tørrmopp
- Tape, klistremerker eller annet som er limt eller satt fast på vegger må fjerner på forhånd
- Renholdspersonalet må ha tilgang til lys, strøm og vann
- Normalt møter kunde oss i boligen når renholdspersonalet ankommer og vi kan ringe 30-60 minutter før det er ferdig. Vi kan også avtale nøkkelhenting og levering dersom det er nødvendig.
I tillegg til å tilby nedvask i Romerike kan vi også hjelpe deg med flyttevask i Oslo, flyttehjelp i Oslo, møbelmontering og mellomlagring.
Totalflytting Oslo AS er et anbefalt flyttebyrå i Oslo hos flytteportalen og benyttes av både private, bedrifter og eiendomsmeglere på Østlandet.
Tips til flyttevask
Når man skal starte på flyttevasken er det nødvendig å tenke på å gjøre ting i en viss rekkefølge slik at man ikke risikerer å måtte gå over de samme områdene flere ganger. Først og fremst er det veldig lurt å tenke på at man skal rydde og tømme rommene før man starter med vaskingen i dette rommet. Det sparer deg for mye tid, og unødvendig dobbeltarbeid. Et annet tips er også å ha gode arbeidslamper slik at man har godt lys til å gjøre arbeidet nøyaktig og hindre at man overser noe. Når rommet endelig er tomt bør man starte med å støvsuge og/eller tørrmoppe alle overflater, dette vil hjelpe deg til å fjerne overflatestøv og gjøre overflaten enklere å vaske.
Husk at fjerning av overflatestøv inkluderer både gulv, vegger, tak, karmer og lister. Deretter skal det vaskes. Overflater som er malt skal vaskes med mikrofiberkluter og tørrmoppes. Det er også lurt å tenke på hva de forskjellige overflatene tåler, som for eksempel parkett tåler ikke mye vann, og ubehandlet trepanel må vaskes med kaldt vann tilsatt litt grønnsåpe. Taket kan også fort få skjolder hvis man vasker det med veldig fuktige kluter, så her er det lurt å bruke tørrmopp for å unngå stygge merker etter vaskingen. Vi utfører renhold i forbindelse med flytting og samarbeider med boligstylister og boligstyling Oslo, eiendomsmeglere og entreprenører.
Rengjøring av kjøkken og bad
De rommene som krever mest jobb er naturligvis kjøkken og bad. Til kjøkkenet trenger du vaskemidler som er fettløselige og gode til å fjerne smuss og matrester. Til badet trenger du vaskemidler som er nokså sure, som er gode på å fjerne kalk og såperester. Pass på at du velger riktige kjemikalier til de forskjellige jobbene, da de er på hver sin side av PH-skalaen. Sprøyt vaskemidlene på overflatene som skal rengjøres, og la det virke litt før du vasker dem bort med en mikrofiberklut. På kjøkkenet må du huske på å vaske både inni under- og overskap, oppå skapene og utvendig på skapdørene. Hvitevarer må rengjøres inn- og utvendig dersom de ikke skal være med i flyttelasset. Vi utfører rengjøring av hvitevarer mot tillegg.