Flyttevask Oslo
Flyttevask Oslo⏐ Rengjøring og nedvask etter utflytting. Vi har fornøydgaranti på flyttevask.
Kontaktskjema flyttevask
Flyttevask Oslo
Totalflytting Oslo AS kan tilby en grundig flyttevask av boligen deres etter utflytting. Vi utfører renhold i forbindelse med flytting av bolig, leiligheter, kontorlokaler, butikker og annen næring. Flyttevask med fornøydgaranti og konkurransedyktig pris.
Flyttevask Oslo
Rengjøringen ved utflytting er det temaet som oftest skaper diskusjoner og uenigheter mellom utleier og leietager eller selger og kjøper. Det er ikke så rart da det det i loven er noe svakt definert om hva som er «godt nok» når det gjelder flyttevask. I avhendingsloven § 2-2 står det følgende: «Når kjøparen overtek bruken av eigedomen, skal romma vere rydda og reingjorte. Eigedomen skal også elles vere rydda.»
En fornøydgaranti som også gjelder ny kjøper er derfor helt vesentlig når du bestiller flyttevask. Derfor er det mange som også overlater flyttevask til oss etter at man har flyttet ut.
Totalflytting Oslo AS har et ønske og en visjon om fornøyde kunder og kvalitetsarbeid – og vi mener disse to henger meget tett sammen.
Hva koster flyttevask
Pris på en flyttevask er avhengig av arealet som skal rengjøres (antall kvadratmeter), om boligen er godt vedlikeholdt og hvilke tilleggstjenester man ønsker. For å få en ca. pris på flyttevask kan du sende oss en henvendelse med informasjon om:
1. Kvadratmeter på boligen/leiligheten eller lokalene
2. Dersom hvitevarer skal rengjøres trenger vi antall hvitevarer
3. Informer om takhøyde hvis det er over 2,5 meter
4. Har det vært røyket i boligen eller holdt husdyr
5. Eventuelt andre ting som er aktuelt og spesielt oppdraget
Ved en flyttevask skal boligen være tømt for møbler og personlige gjenstander.
Vi sender deg et pristilbud basert på denne infoen og tilbudet er både gratis og helt uforpliktende.
Vi utfører flyttevask i Oslo og Viken. Merk: Er boligen dårlig vedlikeholdt eller det er lenge siden det er utført normal renhold i objektet skal dette opplyses om på forhånd da det kan medføre ekstra tidsbruk og andre kostnader i prisen.
TOTALFLYTTING OSLO AS
Telefon: 988 54 790
Adresse: Dælengengata 40D, 0567 Oslo
Epost: post@totalflytting.no
Hva inngår i flyttevask
- Tørrmopping av vegg og tak, tørrmopping og flekkfjerning der det er mulig
(Merk: Det brukes ikke våtmopp eller vann på vegger og tak) - Rengjøring av kjøkken, vi vasker også inni skap
- Rengjøring av toalett og bad, rengjøring av alle fliser, wc, dusj/badekar, servant og skap
- Rengjøring av gulv, alle flater vaskes. Tepper og lignende støvsuges. Tepperens inngår ikke
- Rengjøring av vinduer, Vi vasker vinduer både inn- og utvendig der det er mulig å komme til fra innsiden. Ved doble vinduer må dette informeres om på forhånd
- Som kunde kan du forvente deg profesjonelle og erfarne medarbeidere som har kunden og deres oppdrag i fokus. Vi ønsker å være fleksible når det kommer til arbeidsområder, arbeidstid og gode løsninger for en effektiv og trygg flyttevask.
Slik forbereder du til flyttevask
- Boligen skal være tømt for møbler før renholdspersonalet kommer. Er boligen noe møbler må det informeres om på forhånd
- Hvitevarer eller ting som det skal rengjøres under eller bak må dras frem slik at man kommer til. Vårt personale kan ikke flytte på dette med mindre det er avtalt
- Kjøleskap og fryser skal være tømt og avtinet
- Tak og vegger vaskes ikke da det kan forekomme skjolder. Vi mopper dette med en tørrmopp
- Tape, klistremerker eller annet som er limt eller satt fast på vegger må fjerner på forhånd
- Renholdspersonalet må ha tilgang til lys, strøm og vann
- Normalt møter kunde oss i boligen når renholdspersonalet ankommer og vi kan ringe 30-60 minutter før det er ferdig. Vi kan også avtale nøkkelhenting og levering dersom det er nødvendig.
Totalflytting Oslo AS tilbyr flyttehjelp i Oslo, møbelmontering og mellomlagring.
Andre renholdstjenester
I tillegg til flytterengjøring tilbyr vi også andre renholdstjenester som visningsvask, vask av kontorlokaler, byggvask og renhold av butikker, tannlegekontor, dyreklinikker m.m.
Godt renhold er viktig for både trivsel og et godt arbeidsmiljø for bedrifter. Kontakt oss for en uforpliktende prat eller befaring hvis deres bedrift ønsker profesjonelle renholdstjenester til riktig pris.
Flyttevask Oslo
Når man holder på med flytting er en stor del av jobben selve utvasken da det er en betydelig større jobb enn en vanlig helgevask eller vårrengjøring. Velger du å ta flyttevasken selv, må du være klar over mengden arbeid det innebærer, og ikke minst hvilket utstyr det kommer til å kreve slik at du kan være forberedt på oppgaven. Hovedpoenget med flyttevasken er å fjerne alt av spor av at det har bodd noen i boligen slik at nestemann som flytter inn får et rent utgangspunkt. Det finnes naturligvis ingen fasit på hvor mye som skal gjøres eller hvor lang tid det kommer til å ta. Det er helt avhengig av boligen eller objektet som skal rengjøres.
Hva inngår ikke i vår flyttevask
I et vanlig pristilbud på flyttevask inngår som oftest ikke rengjøring av hvitevarer, peis, boder, terrasser, verandaer og garasjer. Disse må eventuelt spesifiseres når man etterspør pristilbud på flyttevask. Skal man gjøre dette selv er det ofte tilstrekkelig å feie godt over boden, vaske bort grønske og eventuelle merker på veranda og terrasser, og feie over garasjegulvet etter det er ferdig ryddet. Har det ikke vært utført normalt vedlikehold i boligen skal dette opplyses om på forhånd.
Nei, vårt renholdspersonell har med seg nødvendig vaskeutstyr. Er det spesielle behov, som til eksempel at det er høyt under taket, må det meldes i fra til oss så vi kan ta med nødvendig utstyr for dette.
Etter at vasken er utført betaler du med bankkort. Faktura gies til bedrifer eller til privatkunder der det er foretatt en kredittvurdering på forhånd.
Alle våre flyttevask inkluderer en 48 timers fornøydgaranti. Det betyr at vi kommer og retter opp eventuelle mangler innen et døgn etter at de er meldt inn. Merk at vi ikke gir noen prisreduksjon dersom du velger å utbedre mangler selv.
Normalt kan vi utføre flytting og vask samme dag. Dette avhenger selvsagt av hvor stor flyttejobben er og avtales individuelt for hvert oppdrag.
I vår standard flyttevask inngår rengjøring av luftventiler, kjøkken, lister, hyller, vinduskarmer, dører, tak og vegger tørrmoppes, gulv og vinduer innvendig og utvendig dersom man kommer til fra innsiden. Vi vasker inni, utenpå og oppå alle skap.
Flyttevask koster kr. 80,- pr. kvadratmeter. Vi har en minstepris på kr. 4000,-
Hvis du trenger rengjøring av hvitevarer, peis, balkong eller garasje må vi har informasjon om det da det vil medføre et tillegg pr. gjenstand. Er boligen møblert eller ikke det er utført normal vedlikehold/rengjøring skal det opplyses om på forhånd.
I tillegg tilkommer 495,- for å dekke kostnader til kjøring og bompasseringer.