988 54 790
Dælenenggata 40D, 0567 Oslo

FLYTTETJENESTER OSLO

Flyttetjenester Oslo⏐ Totalflytting Oslo AS tilbyr proff flyttehjelp for private og bedrifter i hele Oslo og Akershus.

FLYTTETJENESTER OSLO

Flyttetjenester Oslo ⏐ Skal du flytte kan du overlate de tunge løftene til oss. Totalflytting Oslo AS er et flyttebyrå som flytter for private, bedrifter og offentlige. Vi er opptatt av å levere flyttetjenester med høy kvalitet og til en riktig pris. Ønsker du en prat rundt deres forestående flytting er du velkommen til å ta kontakt med oss ved å fylle ut skjemaet på våre nettsider. Vi utfører også interne flyttinger for bedrifter og kontorflytting.

Privatflytting

Vi kan tilby de fleste tjenester innen flytting for private. Pakkehjelp, montering, rydding og tømming av dødsbo, mellomlagring, flyttevask og bortkjøring av avfall.

Mellomlagring

Mellomlagring av møbler, personlige gjenstander og annet du ikke får plass til hjemme. Vi henter, lagrer og leverer tilbake flyttegodset etter avtale med kunde.

Flere tjenester

Vi er totalleverandør av flyttetjenester og har også samarbeidspartnere innen fasilitet og eiendomsdrift. Gjennom disse kan vi tilby drift av eiendom, vaktmestertjenester, trappevask, kontorvask m.m.

Kontorflytting

En kontorflytting trenger ikke å være veldig komplisert men det er nødvendig med en god planlegging og en oversikt over hva de ulike involverte skal utføre. Vi flytter for bedrifter som har alt fra cellekontorer til arbeidsplasser med flere hundre ansatte.

Å flytte for en bedrift er ofte en mer krevende flytteprosess enn vanlig bolig til bolig flytting.

Det er flere mennesker involvert og man ønsker en raskt og effektiv prosess slik at produktiviteten fort kan være operativ igjen. Totalflytting Oslo AS har lang erfaring med bedriftflytting, nødvendig utstyr og dyktige flyttekarer.

Har du husket å informere kunder og samarbeidspartnere om deres nye adresse? Husk også flyttemelding og adresseendring hos Bring.

Bedriftflytting
Flyttetjenester for bedrifter

Totalflytting Oslo AS tilbyr en rekke tjenester for bedrifter og næringsliv i Oslo. Av erfaring vet vi at en kontorflytting skiller seg fra en privatflytting. Man har ofte et mer presset tidsskjema og små feil kan raskt bli svært kostbare. Vi kombinerer gjerne flere tjenester for en trygg, sikkert og effektiv flytteprosess.

  • Logistikkplanlegging
  • Interne flyttinger innad i bedriften
  • Møbelmontasje
  • Rydde fellesarealer
  • Komplette flyttetjenester
  • Mellomlagring for bedrifter

TOTALFLYTTING OSLO AS
Telefon: 988 54 790
Adresse: Dælengengata 40D, 0567 Oslo
Epost: post@totalflytting.no

Spørsmål og svar flyttebyrå

Å estimere tid på en flytting er veldig vanskelig da ingen flytting er lik en annen. Kundene gjør også et ulikt forarbeid når det gjelder demontering, pakking og organisering. Faktorene som f.eks volum, trappenivå, parkeringsmuligheter m.m. er avgjørende for tidsbruken.

Load More

Våre flyttetjenester utføres med timesatser avhengig av hvilken hjelp du trenger. Timepriser:

2 flyttekarer og flyttebil på 20m3 fra kr. 1400,-
3 flyttekarer og flyttebil på 20m3 fra kr. 1700,-

Merk at våre tjenester har en minstesats på 3 timer.

Tiden på et oppdrag regnes fra flyttebilen reiser ut og til den er tilbake med mindre annet er avtalt. Dette gjelder for kunder i Oslo og Asker/Bærum/Skedsmo. For andre steder gjelder egne priser.

Load More

Tiden på et oppdrag regnes fra flyttebilen reiser ut og til den er tilbake med mindre annet er avtalt. Dette gjelder for kunder i Oslo og Asker/Bærum/Skedsmo. For andre steder gjelder egne priser.

Load More

Vi har mest pågang siste uken i måneden og under sommer og juletider. Da er det ønskelig med bestilling 3-4 uker før ønsket flyttedato. Ellers har vi ca. 14 dagers bookingfrist men strekker oss alltid langt for å kunne imøtekomme deres ønsker.

Load More

Vi påtar oss flyttejobber hele døgnet, ukedager og vi flytter også kveldstid og i helger. Har du en flyttejobb som haster kan du forsøke å ringe oss, har vi ledig kapasitet hjelper vi deg gjerne.

Load More

Nei, du trenger ikke å være til stede når vi flytter. Da må vi ha en skisse over hva dere ønsker å få flyttet og hvordan dere ønsker at vi plasserer dette på ny adresse. Det er likevel en fordel om kunden er til stede når flyttebilen ankommer slik at man sammen kan gå gjennom flyttegods og instrukser for flyttingen.

Load More

Ja, vi kan også hjelpe til med nedpakking. Om ønskelig kan man også kjøpe flyttemateriell fra oss, uavhengig av om du vil gjøre pakkingen selv eller sette bort dette til oss. Hos oss kan du kjøpe flytte esker, pakkepapir, bobleplast, garderobe esker, avfallssekker og møbelbeskyttere (madrass- og sofatrekk).

Load More

Du må ikke demontere møbler men da må du gi beskjed om at du ønsker hjelp til demontering og eventuelt remontering slik at vi har med nødvendig utstyr i flyttebilen. Av praktiske årsaker er det lurt å demontere de møbler man kan for å utnytte plassen i flyttebilen og at møbler ikke skal skades under transport. Dette forenkler også jobben med å bære og flytte de gjennom trange dører, trapper o.l.

Load More

For kunder flest forstår vi at det kan være vanskelig å estimere eksakt volum og størrelse på eget flyttegods. I de tilfeller der det ikke er plass i flyttebilen på en tur kan vi kjøre flere turer eller om mulig kapasitet hente inn en ekstra bil.

Load More

Ja, en flytteforsikring er lurt. Våre flyttebiler har gods- og ansvarsforsikring. Grunnet lovverket rundt flyttetjenester kan ikke vi som flyttebyrå tegne forsikring for kundens innbo. Vi anbefaler derfor å tegne en flytteforsikring eller undersøke med innboforsikringen hva denne dekker under flytting.

Enkeltgjenstander som er med på flyttelasset og har en verdi over kr. 20.000,- må spesifiseres.

Kunden har et særskilt ansvar å tegne eget flyttegods.

Load More

Ved privatflytting skal alle oppdrag gjøres opp etter at jobben er ferdig. Du kan betale med bankoverføring og Vipps.

Ved bedriftflytting eller der arbeidsgiver dekker flyttekostnader sender vi faktura med 14 dagers betalingsfrist eller etter avtale.

Ved NAV-garanti må garantien fra din saksbehandler foreligge hos oss før oppdraget kan starte. Alle offentlige institusjoner har 30 dagers betalingsfrist.

Load More

Vi har mange flyttinger på vegne av NAV og hjelper deg gjerne med dette. Her er det viktig at vi får tilsendt garanti fra saksbehandler før vi kan gjør en bestilling.

Load More

Ofte stilte spørsmål

Å estimere tid på en flytting er veldig vanskelig da ingen flytting er lik en annen. Kundene gjør også et ulikt forarbeid når det gjelder demontering, pakking og organisering. Faktorene som f.eks volum, trappenivå, parkeringsmuligheter m.m. er avgjørende for tidsbruken.

Load More

Våre flyttetjenester utføres med timesatser avhengig av hvilken hjelp du trenger. Timepriser:

2 flyttekarer og flyttebil på 20m3 fra kr. 1400,-
3 flyttekarer og flyttebil på 20m3 fra kr. 1700,-

Merk at våre tjenester har en minstesats på 3 timer.

Tiden på et oppdrag regnes fra flyttebilen reiser ut og til den er tilbake med mindre annet er avtalt. Dette gjelder for kunder i Oslo og Asker/Bærum/Skedsmo. For andre steder gjelder egne priser.

Load More

Tiden på et oppdrag regnes fra flyttebilen reiser ut og til den er tilbake med mindre annet er avtalt. Dette gjelder for kunder i Oslo og Asker/Bærum/Skedsmo. For andre steder gjelder egne priser.

Load More

Vi har mest pågang siste uken i måneden og under sommer og juletider. Da er det ønskelig med bestilling 3-4 uker før ønsket flyttedato. Ellers har vi ca. 14 dagers bookingfrist men strekker oss alltid langt for å kunne imøtekomme deres ønsker.

Load More

Vi påtar oss flyttejobber hele døgnet, ukedager og vi flytter også kveldstid og i helger. Har du en flyttejobb som haster kan du forsøke å ringe oss, har vi ledig kapasitet hjelper vi deg gjerne.

Load More

Nei, du trenger ikke å være til stede når vi flytter. Da må vi ha en skisse over hva dere ønsker å få flyttet og hvordan dere ønsker at vi plasserer dette på ny adresse. Det er likevel en fordel om kunden er til stede når flyttebilen ankommer slik at man sammen kan gå gjennom flyttegods og instrukser for flyttingen.

Load More

Ja, vi kan også hjelpe til med nedpakking. Om ønskelig kan man også kjøpe flyttemateriell fra oss, uavhengig av om du vil gjøre pakkingen selv eller sette bort dette til oss. Hos oss kan du kjøpe flytte esker, pakkepapir, bobleplast, garderobe esker, avfallssekker og møbelbeskyttere (madrass- og sofatrekk).

Load More

Du må ikke demontere møbler men da må du gi beskjed om at du ønsker hjelp til demontering og eventuelt remontering slik at vi har med nødvendig utstyr i flyttebilen. Av praktiske årsaker er det lurt å demontere de møbler man kan for å utnytte plassen i flyttebilen og at møbler ikke skal skades under transport. Dette forenkler også jobben med å bære og flytte de gjennom trange dører, trapper o.l.

Load More

For kunder flest forstår vi at det kan være vanskelig å estimere eksakt volum og størrelse på eget flyttegods. I de tilfeller der det ikke er plass i flyttebilen på en tur kan vi kjøre flere turer eller om mulig kapasitet hente inn en ekstra bil.

Load More

Ja, en flytteforsikring er lurt. Våre flyttebiler har gods- og ansvarsforsikring. Grunnet lovverket rundt flyttetjenester kan ikke vi som flyttebyrå tegne forsikring for kundens innbo. Vi anbefaler derfor å tegne en flytteforsikring eller undersøke med innboforsikringen hva denne dekker under flytting.

Enkeltgjenstander som er med på flyttelasset og har en verdi over kr. 20.000,- må spesifiseres.

Kunden har et særskilt ansvar å tegne eget flyttegods.

Load More

Ved privatflytting skal alle oppdrag gjøres opp etter at jobben er ferdig. Du kan betale med bankoverføring og Vipps.

Ved bedriftflytting eller der arbeidsgiver dekker flyttekostnader sender vi faktura med 14 dagers betalingsfrist eller etter avtale.

Ved NAV-garanti må garantien fra din saksbehandler foreligge hos oss før oppdraget kan starte. Alle offentlige institusjoner har 30 dagers betalingsfrist.

Load More

Vi har mange flyttinger på vegne av NAV og hjelper deg gjerne med dette. Her er det viktig at vi får tilsendt garanti fra saksbehandler før vi kan gjør en bestilling.

Load More