988 54 790
Dælenenggata 40D, 0567 Oslo

FLYTTEBYRÅ LØRENSKOG

Flyttebyrå Lørenskog⏐ Vi pakker ned, bærer og flytter private hjem i Lillestrøm og omegn. Totale bolig til bolig løsninger. Som totalleverandør tilbyr vi et bredt spekter av tjenester for en profesjonell og trygg flytting.

Nedpakking

Vi pakker ned flyttegods på adressen du flytter fra.

Privatflytting

Privatflytting, bæring og transport fra leilighet, bolig og villaer.

Rydding av dødsbo

Vi rydder, tømmer og vasker ned dødsbo som skal avvikles eller selges.

Bortkjøring av søppel

Har du avfall, skrot og byggmateriale er vi behjelpelig med bortkjøring til miljøstasjon.

Mellomlagring

Gjennom vår samarbeidspartner kan du leie minilager eller lagercontainer.

Flyttevask

Etter flytting kan vi rengjøre, vaske og klaregjøre boligen du fraflytter.

Flyttebyrå Lørenskog pris

Flyttehjelp Lørenskog

Å flytte kan være en av livets mest belastende opplevelser. Totalflytting Oslo AS vil gjerne bistå deg for å hjelpe deg gjennom flytteprosessen. Vi tilbyr en rekke tjenester for privat og bedriftskunder som er på flyttefot i Lørenskog. Alt fra boligflytting, kontorflytting, nedpakking, utleie av lagerplass til mellomlagring og flyttevask av boligen eller arbeidsplassen.

Et flyttefirma som kan hjelpe deg med alt det praktiske i forbindelse med din flytting.

Totalflytting Oslo AS

Du bestemmer hva du ønsker hjelp til! Noen ønsker hjelp til alt mens andre klarer seg fint med bære- og flyttehjelp. Totaltflytting Oslo AS er et moderne flyttebyrå og tilbyr profesjonelle tjenester. Vi ønsker å være en pålitelig, personlig og trygg flyttepartner. Derfor jobber vi også aktivt med å skape et bra og trivelig arbeidsklima der våre ansatte trives i jobben.

Det er mye man må tenke på når man flytter og ved hjelp av våre flyttetjenester i Lørenskog vil deres flytteprosess bli både enklere og mer effektiv. Flytting lokalt forgår for det meste ved bruk av timepris. Da gjenspeiler prisen best mengden arbeid vi utfører. Det er kun ved store jobber eller flytting av bedrifter fastpris blir benyttet lokalt.

Totalflytting Oslo AS har et ønske og en visjon om fornøyde kunder og kvalitetsarbeid – og vi mener disse to henger meget tett sammen.

Flyttebyrå Lørenskog
Flyttevask Lørenskog

Skal du flytte fra en liten leilighet eller et stort hus? Overlat flyttevasken til oss. Vi kan hjelpe deg med flyttevask i Lørenskog.

Tilbud flytting

Fyll ut skjema for et helt uforpliktende tilbud på flyttetjenester. I Oslo og Akershus utfører vi flyttehjelp til timepris. Befaring utføres hovedsakelig for bedrifter eller til privatkunder der det er en større jobb som inkluderer nedpakking og flytting.

Tips til flytting
Begynn planlegging tidlig. En flytting tar gjerne lenger tid enn det du hadde planlagt.
  1. Husk å sende flyttemelding innen 8 dager etter at du har flyttet. Dette kan du gjøre her.
  2. Adresseendring kan gjøres gratis på Posten sine nettsider.
  3. Meld fra til bank, forsikringsselskap, bredbåndsleverandør, avis, telefon samt andre abonnementstjenester.
  4. Flytter du langt eller utenfor kommunen må du vurdere om du skal bytte fastlege.
  5. Leier du bolig bør du sjekke leiekontrakten og vilkårene for tilbakelevering av boligen.
Flyttevask Lørenskog

Flyttevask med fornøydgaranti. Kvadratmeterpris kr. 80,- for utvask av tømt bolig.

Skal du flytte fra en liten leilighet eller et stort hus? Overlat flyttevasken til oss.

Totalflytting Oslo utfører alt av flyttetjenester for private og bedrifter. I tillegg kan vi bistå med demontering og montering, installering av arbeidsplasser for bedrifter, bortkjøring av søppel og avfall, rydding av dødsbo og utleie av mellomlagring.

Ved større og mer kompliserte oppdrag samarbeider vi også med Majoren Flyttebyrå Oslo AS.

Flytting for private og bedrifter

I tillegg til vanlige bolig til bolig flyttinger i Lørenskog tilbyr vi også en rekke andre tjenester innen flytting og eiendomstjenester.

Privatflytting
Ved privatflytting er det kunden som bestemmer hvilke tjenester man ønsker hjelp til. Ved et større oppdrag kan vi også komme på en befaring i forkant og tilby en fastpris.

Kontorflytting
Kontorflytting av arbeidsplasser med få ansatte til større bedriftflyttinger. Ved en kontorflytting er planlegging viktig for at produksjon og den daglige driften kan gå som normalt eller med minimale driftsstans.

Flyttevask
Vi tar hånd om flyttevasken etter at vi har flyttet ut dine gjenstander og du kan heller bruke tiden i ditt nye hjem.

Mellomlagring
Iblandt har man behov for lagring for en kortere eller lengre periode. Vi tilbyr mellomlagring i oppvarmet og temperert minilager eller lagring i lagercontainer.

Ofte stilte spørsmål

Å estimere tid på en flytting er veldig vanskelig da ingen flytting er lik en annen. Kundene gjør også et ulikt forarbeid når det gjelder demontering, pakking og organisering. Faktorene som f.eks volum, trappenivå, parkeringsmuligheter m.m. er avgjørende for tidsbruken.

Load More

Våre flyttetjenester utføres med timesatser avhengig av hvilken hjelp du trenger. Timepriser:

2 flyttekarer og flyttebil på 20m3 fra kr. 1400,-
3 flyttekarer og flyttebil på 20m3 fra kr. 1700,-

Merk at våre tjenester har en minstesats på 3 timer.

Tiden på et oppdrag regnes fra flyttebilen reiser ut og til den er tilbake med mindre annet er avtalt. Dette gjelder for kunder i Oslo og Asker/Bærum/Skedsmo. For andre steder gjelder egne priser.

Load More

Tiden på et oppdrag regnes fra flyttebilen reiser ut og til den er tilbake med mindre annet er avtalt. Dette gjelder for kunder i Oslo og Asker/Bærum/Skedsmo. For andre steder gjelder egne priser.

Load More

Vi har mest pågang siste uken i måneden og under sommer og juletider. Da er det ønskelig med bestilling 3-4 uker før ønsket flyttedato. Ellers har vi ca. 14 dagers bookingfrist men strekker oss alltid langt for å kunne imøtekomme deres ønsker.

Load More

Vi påtar oss flyttejobber hele døgnet, ukedager og vi flytter også kveldstid og i helger. Har du en flyttejobb som haster kan du forsøke å ringe oss, har vi ledig kapasitet hjelper vi deg gjerne.

Load More

Nei, du trenger ikke å være til stede når vi flytter. Da må vi ha en skisse over hva dere ønsker å få flyttet og hvordan dere ønsker at vi plasserer dette på ny adresse. Det er likevel en fordel om kunden er til stede når flyttebilen ankommer slik at man sammen kan gå gjennom flyttegods og instrukser for flyttingen.

Load More

Ja, vi kan også hjelpe til med nedpakking. Om ønskelig kan man også kjøpe flyttemateriell fra oss, uavhengig av om du vil gjøre pakkingen selv eller sette bort dette til oss. Hos oss kan du kjøpe flytte esker, pakkepapir, bobleplast, garderobe esker, avfallssekker og møbelbeskyttere (madrass- og sofatrekk).

Load More

Du må ikke demontere møbler men da må du gi beskjed om at du ønsker hjelp til demontering og eventuelt remontering slik at vi har med nødvendig utstyr i flyttebilen. Av praktiske årsaker er det lurt å demontere de møbler man kan for å utnytte plassen i flyttebilen og at møbler ikke skal skades under transport. Dette forenkler også jobben med å bære og flytte de gjennom trange dører, trapper o.l.

Load More

For kunder flest forstår vi at det kan være vanskelig å estimere eksakt volum og størrelse på eget flyttegods. I de tilfeller der det ikke er plass i flyttebilen på en tur kan vi kjøre flere turer eller om mulig kapasitet hente inn en ekstra bil.

Load More

Ja, en flytteforsikring er lurt. Våre flyttebiler har gods- og ansvarsforsikring. Grunnet lovverket rundt flyttetjenester kan ikke vi som flyttebyrå tegne forsikring for kundens innbo. Vi anbefaler derfor å tegne en flytteforsikring eller undersøke med innboforsikringen hva denne dekker under flytting.

Enkeltgjenstander som er med på flyttelasset og har en verdi over kr. 20.000,- må spesifiseres.

Kunden har et særskilt ansvar å tegne eget flyttegods.

Load More

Ved privatflytting skal alle oppdrag gjøres opp etter at jobben er ferdig. Du kan betale med bankoverføring og Vipps.

Ved bedriftflytting eller der arbeidsgiver dekker flyttekostnader sender vi faktura med 14 dagers betalingsfrist eller etter avtale.

Ved NAV-garanti må garantien fra din saksbehandler foreligge hos oss før oppdraget kan starte. Alle offentlige institusjoner har 30 dagers betalingsfrist.

Load More

Vi har mange flyttinger på vegne av NAV og hjelper deg gjerne med dette. Her er det viktig at vi får tilsendt garanti fra saksbehandler før vi kan gjør en bestilling.

Load More